Schade, en nu?

Vervelend dat u schade heeft opgelopen. Een schade komt altijd ongelegen. U mag er echter op rekenen dat wij er alles aan zullen doen om de schade zo snel mogelijk af te wikkelen zodat u snel weer verder kunt. Het is belangrijk dat u de schade zo snel mogelijk aan ons meldt. Dit kunt u op één van onderstaande manieren doen:

  • Telefonisch
  • Per e-mail
  • Via de Digitale Polismap
  • Via het onderstaande contactformulier

Nadat u de schade bij ons heeft gemeld, sturen wij u direct het juiste schadeformulier toe en gaan we met uw melding aan de slag. Het is belangrijk om het schadeformulier zo duidelijk mogelijk in te vullen. Omschrijf de ontstane schade zo volledig mogelijk en vermeld duidelijk het tijdstip en de plaats.

Enkele tips voor een een vlotte afwikkeling:

  • Stuur het schadeformulier zo volledig en snel mogelijk in.
  • Stuur duidelijke foto’s van de schade
  • Stuur bij schade aan inboedel aankoopnota’s of betaalbewijzen mee met de schademelding
  • Verzamel zoveel mogelijk gegevens van alle betrokkene partijen
  • Vul bij een aanrijding samen met de tegenpartij de papieren in en controleer de gegevens op het voorblad goed alvorens u het formulier ondertekent.

In sommige gevallen kan het zijn dat er een herstelplicht via bij verzekeraars aangesloten herstellers geldt. Wij adviseren u dan ook om schades ten alle tijden eerst bij ons te melden alvorens opdracht tot reparatie te geven.

Bent u klant bij Aegon of NH1816? Dan kunt u de schade ook melden via de app van de betreffende verzekeraar.

Bent u op reis en kunt u niet verder reizen of heeft u gezondheidsklachten? Dan adviseren wij u om contact op te nemen met de alarmlijn van de betreffende verzekeraar. Het telefoonnummer vindt u hier .

Contactformulier

Neem contact op

CONTACT INFO

Telefoonnummer
0514-566262
WhatsApp
06-53577004
Email
info@aqraad.nl